Pages

Hi pembaca semua!!!

Terima kasih kerana datang melawat, membaca karya-karya dalam blog ini dan terima kasih juga kepada semua yang menyokong Yuri. Yuri rasa happy sangat dengan kehadiran korang dalam hidup mahupun alam maya Yuri ni.

Segala komen dan sokongan sentiasa dan akan terus membakar semangat Yuri untuk terus berkarya menggunakan nama pena ayu munawer.

Semua karya di dalam blog ini adalah ilusi, imaginasi serta daripada pengalaman hidup. Dan yang paling penting, semua karya di sini adalah hasil karya Yuri. Mohon supaya tiada copycat dekat sini... tqvm

Harap korang terus menyokong dan beri komen mahupun kritikan untuk Yuri memperbaiki sebarang kekurangan.

P/S: Untuk makluman, karya "Dia Si Jantung Hati" akan dihentikan penerbitannya di sini atas sebab rombakan besar-besaran plot cerita. Justeru itu, judulnya juga bakal berubah. Maaf atas sebarang kesulitan. Harap korang setia menunggu dan menyokong hasil rombakannya nanti okey ^^,
"Aku tak suka kau la" kini diterbitkan di penulisan2u dengan tajuk "JIWA KACAU"..saja nk tukar tajuk. Sebb yuri rasa cam lg sesuai je tajuk ni..lebih pendek n ringkas hehe ada ka yuri edit2 skit. Harap u all x kesah nk singgah baca :-)
Sudi-sudilah berkunjung ke official blogshop yuri di http://decodanmakan.blogspot.com yer. Walaupun rupanya masih macam blog biasa, yuri pun masih belajar lagi macam mana nak upgradekannya. Macam-macam ada. Nak tau apa yang ada, kenalah singgah.

Terima kasih (^^,)v

Monday, August 13, 2012

4 hari lagi...

Kurang seminggu aje lagi nak raya..sana sini dah berkumandang lagu raya. Aduh..syahdu la pula. Kalau cuti awal and balik kampung, menghabiskan sisa2 puasa dengan family kan best. Bestnya kak nonie dah balik.. tak bagitau pun cuti awal sebab cuti semester. ceh. hari tu, saja kelentong kat dia kata tiket bas dah habis. ops! bukan saja kelentong. cuma tak jawab aje soalan dia 'dah beli tiket ke?'. pastu dia sendiri yang kata 'dengar cerita tiket dah habis' and pastu 'tiket betul dah habis ke?' lepas adik dia ni tak jawab-jawab. adik dia ni yang tiba2 rasa nak jadi nakal jap pun iakan ajelah.

Risau benar kak nonie bila adik tak ada tiket. rupa2nya ada rancangan nak ambik adik kat kl..hai, kalau tau tak mau bagitau yang adik dah beli tiket. kalau tak, dapat naik kereta. tak payah usung beg naik bas...fufuh, tak dapat nak dibayangkan letih and kelam-kabutnya nanti. dah diriku ini memang kelam-kabut kalau barang banyak haha

So, yang 4 hari lagi tu maknanya... 4 hari lagi ler nak balik raya. tahun ni turn rumah kitorang. Semua adik beradik patutnya balik raya sama2. mesti meriah kan.. kan... kan... dan tak lupa juga.... penat keke mana taknya. bila turn raya rumah kitorang, kakak abang sibuk plan nak beraya rumah sedara mara. Jalan raya tu memang dah jadi sahabat akrab la kiranya... siang malam drive ooo mahunya tak penat. kalau nak suruh adik ni ganti drive hehehe boleeee aje..tapi berani ke orang nak bagi... dah 3 tahun tak pegang stereng ni kekeke... jangan kata bawa, baru pegang pulas kunci orang lain pula dah turun dari kereta agaknya :p

Ok la... sebelum terlupa or tak terjenguk dekat sini sebelum raya nanti... awal2 la saya ucapkan selamat hari raya kat semua yang singgah di sini yer. semoga lebaran kali ini dan akan datang akan sentiasa dinikmati dengan rasa syukur, gembira dan tak lupa juga berwaspada..tak kira ler kat jalan raya masa korang memandu ke, jalan kaki ke atau pun hati2 dengan mercun yang entah2 terbang sana sini tu...Ops!

No comments:

Post a Comment